انسان در زمان سفر خواهد کرد !

استفن هاوکینگ فیزیکدان انگلیسی که پخش مستندهایش از شبکه دیسکاوری توجه بسیاری از علاقه مندان علوم فضایی را به خود جلب کرده است دربخشی از این برنامه اعلام کرد : در آینده امکان سفر در زمان بوجود خواهد آمد . 

هاوکینگ که پیش از این نسبت به برقراری ارتباط با بیگانگان فضایی - که به اعتقاد وی به طور قطع در گوشه ای از جهان هستی در رفت و آمد هستند - به انسان ها هشدار داده بود , در برنامه جدید خود اظهار داشت فضاپیماها روزی به اندازه ای سریع سفر خواهند کرد که نمی توان تشخیص داد در حال رفتن هستند یا بازگشتن .  

هاوکینگ در برنامه تلویزیون خود بارها تاکید داشته است که سفر در زمان تنها در حرکتی رو به جلو امکان پذیر خواهد بود . هاوکینگ در سخنانش به این نکته اشاره کرد که تا به حال به دلیل ترس از واکنش جوامع علمی از بیان این مطلب خودداری کرده بوده است .  

به هر حال نکته بدخواهانه یا نادرستی در پیش بینی های هاوکینگ وجود ندارد تنها بخش ناراحت کننده سخنان هاوکینگ در این است که بسیاری از ما فرصت استفاده از چنین دانش پیشرفته ای را نخواهیم داشت .  

نظرات 11 + ارسال نظر
جوووون سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 10:00 http://joooon.blogsky.com

سلام
من اومدم دیدم امکانات برای اول شدن هست گفتم تا از دست نرفته استفاده کنم
اول شدم؟
وقتی خوندم دوباره میام

بله اول شدین !!!!!!!! تبریک میگم جوووون !!!! برو بخون !!!

افسانه پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 15:06

سلاااااااااااام انیشتین جوووووووووووونی

چند وقتی نبودم
اینترنت نداشتم

الان میرم همه رو می خونم

افسانه پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 15:12

چه باحال می شد اگه می شد در زمان سفر کرد

میرفتیم به عصر انسان های نخستین

انیشتین رو می آوردیم این زمان

یا می رفتیم چند هزار سال دیگه

افسانه پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 15:13

الان کامل خوندم دیدم نوشتی فقط می شه می رفت جلو

یعنی عقب نمیشه رفت ؟ چرا ؟

به جاش تا جا داره میریم جلو

افسانه پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 15:14

سارا پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 15:24

راستش مطالب وبلاگت خیلی جالب نیست
هروز از این چیزا تو اخبار و مجله و روزنامه و تلویزیون و این ور اون ور می شنویم و می خونیم
چیزی بنویس که جالب باشه و جذب کننده
چیزایی که جایی نشنیده باشیم
اینا تکراریه به نظرم

افسانه پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 15:25

ولی به نظر من خیلی جالبه !!!!!!!

سارا پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 15:28

من فقط از
سخنانی از انیشتین
دیدار انیشتین و چاپلین
و
انیشتین و دوست نابینایش
خوشم اومد
بقیش تکراری بود از این جور چیزا خیلی جاها می نویسند

مطالب علمی جالب تر و جذاب تر بنویس
از کسایی بنویس که شناخته شده باشن

سفیدبرفی پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 15:29

راست میگه !!!!!!!!!!!
سارا رو میگم

L.L پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 17:47 http://aftabe-s-f-l

بلینکم تا بلینکمت

جوووون یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 16:55 http://joooon.blogsky.com

این پست رو تازه الان خوندم بعد دلم نیومد نظر ندم.یعنی راستش زورم اومد که نگم و نفهمی که خوندمش.
اومدم دیدم بابا دم خودم گرم و اینجا قبلا هم نظر دادم و رفتم که برگردم و بخونمش...
خلاصه الان تو کف سرعت خودم موندم

خیلی نگرانتم آخه با این سرعت حرکت می کنی بنزینت تموم میشه ها
از ما گفتن بود فردا خون جوووون می افته گردنمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد